Vart

Vart är vi på väg?? Ska allt vara så smalt som möjligt?Ska allt vara så naket som möjligt??
Ja vi kan väl snart fixa till att ingen får äta mnågon mat utan bara dricka bantnings soppor
och ingen får knappt bära kläder snart heller. JU mindre kläder det stå bättre!!

Visst kan det vara skönt med tunna kläder när det är sommar och varmt.
Visst ska man ha tunna och bra luftiga kläder när man tränar/sportar/tävlar!!
Men att man ska ha så lite kläder som möjligt och så små kläder som möjligt
att det ska se NAKET ut!!! Det passar inte in!!!!


Jag fick en CHOCK när jag läset/såg detta och jag blir faktist lite förbannad också!!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/tennis/article7200947.ab


Ska det  verkligen vara så här??
Ska man spela naken nästa år för att
vara bland dom populäraste??

Och vad har detta med TENNIS att göra??
Visst om man  ska ha mys i sängen med någon
och vill klä sig så där.Där passar det väl in men inte
på en tennis plan där flera tusen kollar och även BARN!!



JAG TYCKER DET ÄR FEL!!!!!
Vad tycker ni??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0