Trav

Haha jag försökte mig på att tippa på trevet idag men
om man inte är så insatt i just trav så skiter det sig
ganska mycket, så idag var jag långt i från att kunna
bli miljonär =( Fan jag som verkligen hoppades!!! =)
Jaja bättre lycka någon annan gång om det blir någon
mer gång för min del.Trav är väl inte riktigt min häst-
sport!

Nu är det tennis på tv också och det är ju en svensk
med och spelar.Macus är ju intresserad av tennis och
har själv spelat tennis också.Så han har väl berättat
lite smått om just den sporten men det är ju inget
som fastnar i mitt huvud så kan lika LITE fortfarande.
Men får väl självklart hålla tummarna för svensken!!

Solen har pendlat mellan att ligga bakom moln eller att
värma på riktigt ordentligt idag.Så det är så varmt och
kvavt ute idag.Tror nästan att det skulle kunna bli
åska ikväll om inte annat.


Vad tycker ni om blixtrar,dunder och ÅSKA???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0