Tillbaka

Nu är jag här igen =)
Vi hämtade hem Alexander och efter det så var vi ute ett bra tag
och bara lekte, vi gungade och kolla efter tomtar i lekstugan =)
Alexander tror att tomten bor i lekstugan förstår ni =)
Sen blev det att fika lite mellan mål som bestog av äpple och vatten,
det gjorde vi ute och trotts att solen inte velat kika fram idag så
har det ändå varit så pass varmt som 22 grader varmt!!

Sen gick vi in och Ja mellan allt så har även Anton fått lite mat och sovit
och så vidare !!!

Satt på Alvin och gänget 2 och Alexander satt helt stilla HELA filmen!!
Så medans han kollade på den så fixade jag maten till oss.
Så idag blev det lite köttfärssås och spagetti med lite ost på!!!
Alexander måste verkligen ha varit hungrig, för han åt och åt.
När jag inte orkade något mer så åt han även upp de lilla jag sparde =)
Så 3 om gångar tog han mat idag =)
Så skönt att se att han faktist har aptiten att äta han med!!!!

Sen blev det lite bus och lek inne i Alexanders rum och även Anton
varmed och busade. Fast han mer jagde oss.Han sprang som en tok efter
Alexander med sin gå stol så till slut blev det som polis och tjuv.

Nu ska jag läsa ikapp alla bloggar jag följer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0