Stuttsmatta

Idag efter att Marcus slutade jobbet och
hade fixat lite med saker han skulle göra.
Så gick vi ut och skulle fixa det sista
med stuttsmattan så den skulle bli
klar så att Alexander skulle få hoppa
lite idag innan han skulle sova!!
Och Marcus han blrjade med att
skriva fast alla hållare som skulle
hålla upp nätet tillslut och jag
provade att skruva lite jag med
fast jag fick lov att ge upp för det
var helt omöjligt.

Så Marcus han är både stark och envis
som verkligen lyckades med detta!!
Så stort PLUS till han för det!!<3

Och sedan var det att sätta upp nätet och
efter det så skulle det vara en tråd som höll
fast nätet mot stuttsmatten och skyddskanten'
där nere.Så ja det var som att sy fast med
ett snöre som likande långa skosnören.
Och fel gjorde jag också så jag fick
lov att göra om det också.
Inte alls kul när man är trött och
hungrig men det funkade tillslut och
Alexander fick hoppa.

Först var han lite rädd och bara satt sig ner
hela tiden och inte gjorde så mycket.
Men efter ett tag så vågade även
han springa runt och hoppa lite.
Så lite kort fick jag taget på det
så jag tänkte bjuda på dom korten nu!!





Första bilden så leker han med
Emils mobil samtidigt som han
hoppar!!

Andra bilden så lekar han med sin
nalle puh fotboll  samtidigt som
han springer runt och hoppar!!

Tredje bilden så vet han att det
är snart dags att avsluta allt
hoppande och gå in....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0