Spöken

Tror ni på spöken??
Jag har aldrig trott på det så
mycket, men idag har jag ändrat
mig så nu tror jag på spöken =/

Är glad över att vi ska kolla på
en ny lägenhet imorgon kl. 15.00
Jag hoppas innerligt att det är en
fin och bra lägenhet så jag slipper
denna lägenhet.

Igår kväll när vi satt här upp i
vardagsrummet och kollade på
one tree hill så lät det ut som
Alexanders dörr öppnades.Så jag
sprang ner för att natta om han,
men hans dörr var stängd och
det lyste inte ens inne i hans rum.
Kollade även in hos Anton och
han sov också som en stock!

Senare händer samma sak,fast
då var det Marcus som sprang
ner för att natta om Alexander.
Men lika då så var dörren stängd
och det lyset inte inne i hans rum.
Han sov som en stock!!!

Sen blev det ju sent igår eftersom
vi fastnade helt inne i serien och
glömmde helt bort tiden.
Så vi kom i säng vid 02.00 tiden.
Somande ganska omgående och
klockan 02.52 vaknar jag av att
TV UPPE SLÅS PÅ!!!!
Kollade om Marcus gått upp men NEJ
han låg bredvid mig och halv sov.
Han menade att Alexander kanske
hade vaknat och lyckats fått upp
grinden och gått upp till tvn.
Så med darrande och rädda ben
så smög jag upp för trappen.
Där var ingen!! Bara tvn som
nu var på slagen och volymen
höjdes i tackt hela tiden.

Så jag skynda mig att slå av
tvn och gömde dosan utefall
om någon ville jävlas bara =/
Sedan gick jag ner och FÖRSÖKTE
sova igen men det gick inge vidare.

Nu imorse när jag kom upp hit för
att skriva lite blogg så ser jag att
DOSAN är flyttad igen!! Den ligger
inte alls gömd där jag la den =/

Visst man har hört grannarna snacka
om att det spökar hos dom eftersom
dessa lägenheter är byggda över en
gammal kyrkogård =(
Men nu så har jag upplevt det själv
och jag kommer nog aldrig våga vara
själv i denna lägenhet när det är sent
eller mörkt.

Så snälla ge mig ett nytt hem nu!!!
Jag är rädd som en liten unge på
darrande ben!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men usch vad läskigt ! jag tror på spöken, det har jag alltid gjort. ni får ta och flytta upp hit, för här spökar det då inte :)

2010-05-31 @ 10:44:31
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0