sova

Nu ska jag snart dra mig neråt och fixa mig för kvällen.Sedan ska jag sova och sova.Hoppas barnen vill sova tills klockan ringer imorgon =) Fast dom vaknar nog tidigt imorgon.Det brukar vara så, när man känner själv att man skulle vilja sova lite längre, ja då vaknar dom jätte tidigt och annars när det kommer en sådan morgon man är rätt pigg ja då sover dom länge =)
Känner dom på sig det där eller jävlas dom bara med mig måntro??!! Jaja jag älskar dom lika mycket för de!!

Klockan kommer då ringa 07.30 så att vi hinner fixa iordning oss alla 3 innan jag och Anton ska lämna Alexander på dagiset.
Marcus han ska väl upp före 05.00 han.Han börjar vid 06.00 så innan de ska han göra sig iordning och sedan åka dit också =) men de klarar han galant!!de brukar han göra, och han brukar smyga så försiktigt för att inte väcka mig eller barnen.Oftast så vaknar vi inte men ibland kan någon av barnen vakna till sedan är det kört...

Imorgon får vi se vad som händer hemma hos oss, visst det finns alltid massa saker som borde göras men känner man sig mer eller mindre tvingad till att göra alla saker då händer det inget här. Så därför låter jag det komma när det kommer =)
När man ha små barn så har man inte all tid i världen.Och därför kommer det massa saker i släp =) Jag har alltid ett långt tåg efter mig med saker som ska göras =) Men jag vinkar bara glatt åt alla saker och ler =)

Nej nu ska jag ner på toan och fixa till mig för natten och kolla om tant röd är på G, för nu har jag fasiken mensvärk så det heter duga...Blir nog att ta en värktablett innan sovdags också.

Hoppas ni alla haft en kanon bra dag och att dagen imorgon har massa nya saker att erbjuda!!

God Natt På Er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0