slow motion

Igår så tyckte jag att det lät som att det var några som bråkade på våran baksida, så jag gick in i Alexanders rum och drog upp persiennen och kollade ut, men såg ingen.Så av ren slump så kollade  jag bort mot rondellen för täbkte om dom hade gått efter cykelvägen ner dit.Och JUST då så kommer det en BIL i full fart från rondellen och Fort gick det!! ´Hux flux sväner den av vägen och in i ett träd och vidare ner i en slänt....Trädet lutar som sjutton och bilen såg man inte längre.
Det värsta var att det gick så FORT men ändå i slowmotion, precis som i en film!!
Och Alexander såg detta och han ser helt förstörd ut i ansiketet och kollar sedan på mig och säger:
Bil,ojjjjjjjjjjjjjjjjjjj, borta....BANG.....
Så där har han upprepat ett par gånger, vad funderar han på??Vad tänker han när han såg detta??

Men ja vi hörde att det började tuta så jag kände att jag inte böhövde ringa 112 och riktigt det kom 2 eller 3 st barndbilar, 2 st ambulanser och 2 st polisbilar. Så jag tog med mig Alexander och anton och gick upp för ärä man på över våningen så ser mna mer genom fönstret och alexander ÄLSKAR bilar med tut tut och blåljus!!
Och typ efter att 1 polis bil,1 ambulans och alla barndbilar hade åkt så kom jag på att jag skulle ta kort =)  Men ja lite kort blev det..






Om man kollar under den blåa och vita skylten vid buskarna så ser man lite rött som skymtar det är lite av bilen som synns....
dagen efter alltså idag så var dom dit och drog upp bilen och jag hade den turen att jag såg detta så jag skynda mig att knäppa ett kort då också. Bilen var en hel dal till bucklad.

Kan berätta att föraren klarade sig bra för han gick runt och pratade med dom flesta som stog och kollade på allt som utspelades där igår.

Så ja igår så fick vi se nått som man inte ser varje dag, som enligt mig är sådana scener man ser på filmer .....



Kommentarer
Postat av: Emilie

FIN BLOGG <3 <3 <3 <3



kommenter tilbake:D?

2010-05-23 @ 17:16:57
URL: http://www.miillimus.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0