Skura

Har nu försökt att skura bort massa text som vi haft
på våran whitebord tavla bredvid datorn.
Bilder på barnen har hängt för den fula texten och
nu ville jag göra om lite men jag kan inte få bort allt!!
Så ska till lite mer hård hännta handskar sedan får vi se
om det försvinner eller inte.

Sen ska jag ner och hänga tvätt eftersom tvättmaskinen
precis blev klar med tvätten i. Hoppas den hinner torka tills
ikväll så kan man lägga in det redan idag och slippa göra det imorgon!!

Nej ska sätta lite fart nu för det finns fler saker som jag håller på med också
och lite vill man ju hinna klart med =)
Nej jag är duktig på att börja saker och ting men att avsluta
dom är en annan sak.Jag vill ju ha så många bollar i
luften som möjligt.Men ibland så glömmer man verkligen
bort hur många bollar man har uppe i luften =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0