Skratt

Jag satt som vanligt och läste aftonbladet här ute på internet
och så ser jag några bilder och bara måste läsa.
Och först blir jag lite smått schockad men sen så släpper det
och jag brister ut i skratt!!! Jag gick på det först!!! =)

Jag tycker det inte alls är fel att vara lagd åt andra hållet.
Alla har vi olika känslor och ingen kan bestämma vad man
ska känna för varandra. Och det är väl tur??

Tänk er själva om ni är kära i grannen men era föräldrar
inte alls gillar denna granne och bestämmer sig för att du
ska vara kär i en annan granne länge bort.
Hur skulle de kännas att bli tvingad till något man inte alls
vill och har känslor för?? JA  tänk på det ni!!

Här är iallafall artikeln som jag läste!!!
http://www.aftonbladet.se/wendela/article7210145.ab



Bilden är lånad av Aftonbladet!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0