skit

Ja så är det!!
jag mår skit just nu.
Men varför?
Vad är felet?
Kroppen är helt slak,
orken finns inte.
Är trött hela tiden
och jag är svimm färdig
på en gång jag rör mig.
Orkar inte ha det så här..
Vill bara sova och inte
vakna förens allt ät bra igen.
Och barnen är inte helt 100
dom heller,
troligtvis så har Anton åkt
på magsjukan han med, och vad
fasiken ger man en 6 månaders
bäbis för något när han ej får behålla
vällingen och sånnt??
Alexander har då inte spytt
pga magsjuka än iallafall.
fast han är lös i magen istället.
Fast de kan han ju vara ändå,
så är han piggelin imån så blir det
dagiset ändå för hans del!
Jag är en fara för mina barn
just nu och det vill jag inte vara.
Har somnat fast båda barna var vakna
och det får bara inte hända!
Jag höll på att svimma idag i
förådet när jag lyfte lite kartonger,
så var tvungen att sätta mig på golvet
och sedan gå in och lägga mig i sängen.
Har sovit mellan 5 - 10 timmar
mer per dygn sen i söndags och
ändå så är jag så trött att jag kan
somna sittandes vid datorn som
jag gjorde imorse!
VAD ÄR FELET?

Nu går jag och lägger mig och
hoppas på ett mirakel att jag
är pigg och glad imorgon bitti!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0