sent

Nu är jag uppe så där sent igen men det är bara för att jag setat ett bra tag med att beställa alla saker från oriflame men nu är det gjort!!Hoppas bara att det blev rätt och visst finns de lite frågetecken men de löser sig =)
Jag och datorer de går inte riktigt ihop, jag är ju så otecknisk man kan bli och datakunnigheten ligger under NOLL !!

Dagen har gått otroligt fort så nu ska jag dra mig till sängen och hoppas på en god natts  sömn så man är utvilad och pigg imorgon.för då kommer det väl nya utmaningar med nya tag skulle jag tro....är sugen på att träna lite fett av mig också men de får visa sig imorgon om det kommer hinnas med och kunnas göras.

Är så stolt över min kära sambo också som verkligen gör allt för oss så vi ska ha det så bra som möjligt. Jag vet bara inte hur jag ska visa min tacksamhet till han??!! Någon som har något tips??

Tycker det har varit lite nere och kallt de senaste veckan/veckorna men jag hoppas på en vändning snart.Men nu kommer mitt humör tyvärr bara bli värre och värre för tant röd borde komma på besök till helgen och jag blir ett MONSTER veckan innan VECKAN under tiden hon är här och några dagar efter hon försvunnit..Det är ett rnet helvete att vara i min när het så jag förstår varför jag är lämnad själv just nu, men ni ska bara veta vad jag saknar vänner som finns här för en.


Jaja orkar inte gå in på allt det där och skriva om det nu för då lär jag bli sittande här ett bra tag till och det har jag inte kraft till så den spar jag på =)
Men alla vet väl hur det känns att vara ensam, att känna sig låst och bort glömd...
Ja men som jag skrev tidigare jag är känsligare just nu och då förstorar jag nog allt också....
Det lär väl visa sig om någon vecka...

Nej nu få ni ha en kanon bra natt så ses vi imorgon igen!!
Saknar dig min vän!!<3

Kommentarer
Postat av: BELLE

Fixa barnvakt och åk på en resa bara du och din sambo. =)

kram

2010-05-19 @ 07:51:28
URL: http://annabellesblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

åh jag saknar dig oxå gumman !

2010-05-19 @ 10:02:02
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0