Räkningar

Nu har jag betalt alla månadens räkningar så då blev man fattig igen då =(
 Tråkigt att man bara får känna sig rik ett litet tag....
Skulle man inte kunna få ha en endaste månad som var helt fri från räkningar!!Då skulle vi ha råd att köpa alla saker vi skulle behöva!!
Men ja får se om det blir något för huvudtaget av saker i sommar =/
Tyvärr är det ju bara halv dyra saker till dyra saker vi just nu behöver...

Nu ska jag och Alexander springa ner och vänta in Marcus från jobbet,
så att jag kan åka iväg och handla in rabatter till gården =)
Hoppas bara det håller sig i från att regna bara.
Såg en massa fula moln som börjar packa ihop sig
där uppe i det blå =/


Skulle behöva handla idag också eller om vi gör det imorgon
istället, det får visa sig det med.Lär parta ihop mig lite med
sambon min =)

Ha en kanon fin dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0