otroligt

Idag eller ja nu på kvällen var jag med om något helt sjukt, det är bara sånnt man ser på TV.....Det händer bara inte annars =)
Men jag fick se det!!!!Och Alexander fick SE det.....

Alexanders min och hans ord =)  Ja fan att man inte hade videokameran igång men jag ska skriva ner det här sen
vad han sa!!!

Fast kom på nu att jag inte hinner skriva om allt nu och bilderna ska föras över också så jag skriver det imorgon och även bilder till det...men helt sjukt att se!!!!


Jaja annars har vi då ätit tacos nu på kvällen och barnen ligger och sover. Så det är skönt just nu med andra ord!
Vet inte om det blir en film nu eller om det blir att sova tidigt.Är ändå inte så trött idag så det får vi se....

Förövrigt så har det varit en kanon bra och rolig dag!!!
Hann till och med klippa gräset och kratta det innan Erica och Emira kom hit igen innan vi skulle grilla =)
Så nu slipper jag tänka på gräsklippningen i ett par dagar iallafall.....
Hoppas på minst lika bra väder imorgon  också så man kan vara ute lite och få lite färg på sig =)
Alla fall min BEN!!=)
Och sedan behövs både rabatter och häckar bli om pysslade, men det är inget jag riktigt vill göra =/
Någon som känner sig manad att vilja hjälpa till ?? =)

Nej nu ska jag kolla vidare sedan blir det soffan för mig!!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0