ont

Det blev som ett slag i magen och nu ligger jag ner och ej kan ta mig upp.
Hur länge ska man orka? Vad gör jag för fel?
Vad har jag gjort för att förtjärna detta??

Fan orkar inte med att det ska bli så här hela tiden, när ska det få vara bra??
Aldrig eller?? Jag börjar verkligen ge upp på alvar nu...

Men jag vill samtidigt inte ge upp, då förlorar jag massa saker jag ej vill fölora
men när både hjärta och själ börjar skrika efter hjälp, att kroppen sätter upp stora
utropstecken att någon är fel, ja då kan jag inte längre fortsätta.....

Vad blir nästa drag? Blir det något mer drag för huvudtaget??
Ja frågorna är många och just nu vet jag varken ut eller in.
Jag vet att jag inte vill ha de så här men samtidigt
vet jag att jag inte vill fölora en massa saker.....

Jag står vid ett stup, ska man hoppa och hoppas på att smällen går bra och man kan fortsätta eller ska
man försöka hålla sig fast högst uppe på kanten och vara livrädd varje sekund att allt ska gå åt helvete?

Jaja orkar verkligen inte skriva något ikväll så jag får hoppas att jag fått tillbaka lite kraft tills imån och kunna skriva då....

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0