Natten

Nu är klockan så där mitt i natten
igen som vanligt.
Varför ska jag ha sånna problem med
att kunna gå och lägga mig i tid?
Jag är ju trött och jag skulle kunna
somna sittandes, men ändå
så styr kroppen alla organ jag äger
och har.Då blir det alltid samma
visa varje gång och det är att
jag blir uppe så sent.
Måste försöka ändra på det!!

Det gick ju kanon bra för några dagar
sedan då jag både hade feber och det
ena och det andra. Ja då låg jag i
sängen innan klockan 23.00
3 dagar och innan 24.00 2 dagar.
Och det var helt underbart
enligt mig!!! visst nu kanske ni
är vana att redan sova vid den tiden
men när man är van att vara vaken
mitt i natten så blir man så stolt över
sig själv att man ens klarat tagit sig
'ner till sovrummet i den tiden =)
haha ja jag blir så glad att man
kan tro att jag vunnit på LOTTO!

Nej men jag ska dra mig neråt
nu så jag får sova lite iallafall,
för det känns som att det kommer bli
en otroligt lång helg eftersom att
jag har inte en susning om vad vi ska
hitta på och utan bil lär vi ju också
bli eftersom marcus jobbar hela dagarna
under hela helgen och då går det varken
tåg eller buss för han.
Nej en till bil skulle man haft nu!!
Ja vi LÄR ha en till bil inom några veckor
annars lär då jag ta livet av mig!!!
Så vet ni någon som säljer en
billig liten bensinsnål bil??!!

Ännu en gång vill jag även tippsa om
en kanon sida som hjälper en att
få massa fler läsare och det är ju
absolut roligare att blogga när det
är flera som läser ens blogg!!
Så klicka er in på::::::
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=holen666


Nej god natt på er där ute så ses vi imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0