Morsdag!

Idag är det ju morsdag och man ska visa sin tacksamhet och kärlek till sina mammor!!
Fast jag tycker att man ska visa detta varje dag och att man ska umgås med sin
mamma så mycket som möjligt ändå.
Varför ska man behöva ha en speciell dag för det??
Man älskar väl sin mamma lika mycket dom andra
dagarna också??!!Jag gör då det!!!

Visst kan man ge en blommbukett eller någon pressent om
man vet att ens mamma skulle uppskatta detta.Men att
det ska gå överstyr så att det bara blir trams av allt är helt fel!!!

Jag älskar min mamma och jag önskar hon en toppen dag
som jag alltid önskar henne!!!<3


Ha så kul på båtresan med pappa!!





Kommentarer
Postat av: Elita

Nydelige barn du har :-)

Min yngste heter også Alexander. (var litt Rybak feber da jeg gikk gravid med han.. hehe)

Hilsen 2 barnsmor

2010-05-30 @ 12:23:56
URL: http://www.elitagirl.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0