Middag

Oj vad klockan sprungit iväg, och halva dagen är redan förbi. Har då hunnit skjussat Marcus till tåget som tog han till jobbet och sedan svängde jag och Anton in på affären och handlade lite så att jag kan fixa våran ungspannkaka idag =) Och sedan har jag setat här och fixat med datorn ett tag.Svärmor var precis förbi med den sista beställingen från oriflame också så ikväll blir det att beställa varorna =) skönt att få det gjort!!

Nu tänkte jag kassta i en tvätt och köra igång tvättmaskinen och sedan börja med mitt röjande här i köket för det går inte att ha de så här som vi har de nu så jag har lite små ideer om hur jag ska göra, men till min fasa såg jag att klockan redan snart är kvart i två så det är bara att springa in och fixa till Anton och lägga han i vagnen  för att sedan promenare bort till dagiset och hämta hem alexander.

Det är ju lika fint väder ute idag som igår så alexander får nog en glass att avnjuta idag med skulle jag tro.Sedan får han försöka leka och syssel sätta sig ett tag medans jag kollar hur jag ska göra här i köket =)
Sitter förresten med datorn vid köksbordet idag =) inte uppe i den kokheta vardags rummet som känns som en bastu!!

Nej nu lär vi kila i en sprinagdes fart så jag åter kommer senare om vad som hunnits med och gjorts idag innan för dessa väggar och ja kanske utanför också =) Men nått lär de då hända för inte tror jag att båda barnen sitter stilla på samma ställen tills läggdags =)

Ha en kanon skön dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0