Mål

Alla har vi olika mål här i livet.
Vissa strävar efter ett par få små saker,
medans andra strävar efter stor och
nästan omöjliga saker.
Vissa strävar efter endast EN sak
och vissa andra strävar efter MASSA
saker.
Jag är nog en sådan person som har satt
mina mål väldigt högt upp och det gjorde
jag nog redan som liten flicka.
Jag har MASSA mål här i livet och
vissa kan kännas helt omöjliga, men
jag ska inte ge upp!!
Jag ska fortsätta kämpa och hoppas
på att jag kan nå upp till några av mina
mål här i livet.
Jag har fixat några mål än så länge
iallafall  och det kallas MILSTOLPAR
här i verkliga livet!

Mina milstolpar jag klarat hittills är:
Gick ur skolan/gymnasiet
Skaffat körkort och bil
Har en pojkvän/sambo
Flyttat hem i från
Blivit mamma
Förlovad
Ja det är väl dom som är viktigast
att skriva ner just nu.
Tyvärr är listan länge med ej nådda mål.
Tänker nog inte skriva ut den just här
och nu, utan den får vänta lite.

Ni som hängt med mig sedan jag startade
denna blogg vet nog iallafall mer än hälften vad
dom sakerna är.


En annan sak som slog mig för ett tag sedan,
det är att i Juni så har jag och Marcus varit
ett par i 8 år!!Och jag älskar han lika mycket än
idag om inte mer faktist!
Och sedan i slutet av Juni så har jag haft
denna blogg i 4år!
Jag började blogga här Juni 2006.
Men ja ett inlägg om just det kommer
här fram över så det får ni också vänta på.
Det var mycket väntande idag va??!!


Men nu så kommer min fråga till er!!!
Vad har just du för mål som du vill uppnå?
Hur länge har du bloggat?

Tack för mig så länge!!
Nu hoppas jag på att få lite roliga svar,
så man kan jämnföra lite vad vi människor
är olika och strävar efter i våra liv!


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Jag har många mål jag vill uppnå, jag vill bli klar med mina gymnasiebetyg så att jag kan söka mig in till högskolan! Det är ett stort mål! Jag vill få körkort och en stabil inkomst!



Jag har bloggat sedan 07, på olika bloggar, min förra blev borttagen utav en idiot, så på denna har jag bloggat sen januari 09 :)

2010-05-03 @ 13:05:52
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0