Kväller

Nu blev klockan så där mycket igen och jag får kämpa för att hålla upp ögonen här framfr datorn, så detta blir ett kort fattat inlägg utan bilder och allt. Så får vi hoppas på att man är mycket piggare imorgon så att man har tiden att sitta här i lugn och ro så inget blir stressigt och fel. Men ja hallå jag är väl jämt stressad, och ja det är jag men kanske lite mindre stressad då?!

Idag har det inte gått i många knop inte, och jag känner mig allmänt nere men det är nog pga tröttheten, fasiken vad en natt med dålig sömn kan förstöra mycket på en dag.
Var iallafall iväg till bvc med Anton medans svärmor,svägerskan och minsta svågern  var här hemma med Alexander. Och Anton hade vuxit lite iallafall, mer på vikten än på längden =) Har inte siffrorna i huvudet nu så det får ni imorgon!! Dessutom så fick han 2 st sprutor och idag blev det grin efter det. Dom stack sprutorna i varsit lår samtidigt och visst gör det ont!? Men efter att han fått nappen och fick ligga mot mig och höra mina andetag så lugnade han ner sig =) Jaja kan skriva om allt sånnt imorgon när jag ändå ska skriva om bvc-besöket!

Sedan har vi bara busat och lekt i Alexanders rum så det ser fortfarande ut som en svinstia här hemma, får se om man hinner och orkar ta tag i det imorgon då. Fast jag ser iallafall fram emot en sak imorgon. Och det är att Erica antagligen kommer hit då efter som att det inte blev av idag. Så jag håller mina tummar =)


Ja det är mycket som står på schemat för imorgon så det är lika bra att tillåta kroppen sova nu.
ska bara ner och ta ur tvätten ur torktummlaren och bädda sängen, sedan sova!!

Vi höres imorgon gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till nova

Hej! Jag har nu startat min första tävling på bloggen i samarbete med namnnappen.



Har du en liten i släkten,känner någon kompis som har barn,eller rent av barn själv är denna vinst perfekt!



Gå in och tävla du med vettja!



http://jagochmindotternova.blogg.se/2010/may/tavling-for-er-namnnappar.html



Ha det bäst // Mikaela

2010-05-05 @ 00:07:59
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0