Frukost

Min frukost idag betog av en macka med ost och gurka på.
Med ett glas Oboy till så klart!!
Eller ja det blev väl två mackor eftersom att en macka är i två skivor.
Detta är ett nytt bröd som kommit ut och det är kanon GOTT!!
Det är så saftigt i munnen och det är som att brödet smälter i
minnen.Och det ska vara nyttigt också.
Hoppas bara att det är nyttigt, ibland kan man ju bli bra lurad!

Men båda jag,Marcus och Alexander tycker om detta bröd så
därför kommer vi hädan efter köpa det istället för limpa och
andra bröd vi köpt.

Som vanligt så åkte Anton runt i sin gåstol och var glad medans jag fixade
mina smörgåsar =)
Men sen när man väl sätter sig ner för att äta så ska han upp i knä och han vill
faktist SMAKA!! Så idag fick han smaka lite bröd och gud vad han ville ha MER!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0