Fredag

Det känns inte alls som en fredag idag men vi ska nog
klara av denna dag också.
Det är tur att Marcus slutar tidigt idag så att han kommer hem
i tid eftersom att jag har en del ärenden att göra idag!

Jag och en till boende på den här gården ska åka ut til
torsång och handla en massa plantor så vi kan göra fint på gården
och sen dom lägenheter som vill ha plantor får också det!!
Detta har jag väntat på, så idag ska det planteras blommor!!=)

Sen vill jag försöka hinna med att gymma lite idag också.
Man kan ju alltid hoppas. Det skulle ju vara skönt att ha de gjort
redan nu på morgonen men jag kan ju inte lämna barnen själva
eller ta med dom.... Så det får vänta och om jag känner rätt så kommer det
absolut  inte bli  någon träning alls idag =/ Den som lever får se =)

Har även en massa annat att göra idag också.
Så det är väl dags att sätta lite fart snart om man
ska hinna med något denna morgon.

det ska diskas,tvättas städas
ja det vanliga fram med dammsugaren och moppen
så kör vi!!

Först blir det lite frukost för mig och Alexander i köket.
Anton fick nyss sin välling så han håller på att somna om
här bredvid mig nu.
Alexander ska väl få kolla klart på Pettson&Findus också!!

Är det verkligen normalt att städa på en fredag??
Har ni speciella städ-dagar??



                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0