fortsätter

Lyckan fortsätter fär idag så åt Anton en HALV tallrik med kalops och potatis med massa smör i!!!Och han åt efterrätt också, fast det var plommonpure och det vet jag redan att han äter =)
Han fick sedan ett rån att gnaga på men han sög istället så till slut fick jag ta bort det från han eftersom han höll verkligen på att suga in hela rånet i munnen =) Och det ville jag verkligen inte vara med om....

Men framsteg är det då iallafall!!! Snart kanske han vill äta lite gröt och mer mat!!
Och till slut kanske man kan få gå över till välling också istället för ersättning!!
Ja vi blickar framåt och hoppas det fortsätter så här nu....
Lyckan i mig går inte att beskriva med ord....

Men låter dessa bilder få visa tiden före matstunden och efter!!






Våran middag i bilder =) Han kan ju även nästan sitta rätt i stolen nu =)
Framsteg och framsteg och framsteg!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0