Fint

Hej igen alla underbara läsare!!
Nu är jag super nöjd och allt känns så nytt och fint!! Kunde inte tänka mig att det skulle bli så här bra med en ny design och en ny header!! Men Erica är helt otrolig kan jag lova!!!Att hon fixade detta och det blev bättre än jag hade tänkt mig, ja jag kommer aldrig kunna tacka henne lagomt för detta!!

Så tusen tack du min kära vän!! <3

Erica passade på att gäst blogga lite här också som ni ser och det blev kanon fint och bra!!
Kanske ska man har några fler gäst bloggare framöver!!??

BRUKAR NI HA GÄST-BLOGGARE PÅ ERAN BLOGG??

Har nyss kollat på 2 till avsnitt av one tree hill och jag är verkligen helt fast i den serien!!Tankarna slås igång på en gång på mig och sedan kommer alla känslorna. Ja allt känns så verkligt på något vis. Men enligt mig så är det den bästa serien som gått/går  på tvn.


Tidigare idag så for jag och barnen hem till barnens gammel mormor på fika och passade då på att visa den nya katalogen från Oriflame.Och barnen mormor och gammel moster malin var där också. SÅ fick då beställning av 3 st idag och hoppas på fler snart =)
Marcus farmor och hennes syster ville ha en varsin katalog och beställa från också, så lär fixa dit 2 kataloger så snart som möjligt!! =)

Fick även idag reda på att det blir att hålla en visning i Juni med Erica, så det ska bli super kul!!!!

Nej nu ska jag kika vidare på alla tidningar som vanligt och kolla och njuta lite mer av min blogg =)

                            




                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0