Eurovision

Så hette det =) Kom på det sen efter jag var klar med inlägget!
Och ja jag fick en till favorit än Frankrikeoch gissa vilken det var!?
Jo Lena med tyskland!!!Och vem vann?? JO LENA!!! =)
Jag och Marcus satt nästan och små slogs under
poäng utdelningen här i soffan för han hade två helt
andra länder som han höll på!!

Men för första gången så vann en av mina favoriter!!! =)
Jag vet inte vad det var som gjorde att jag fastnade för
just Lena och hennes låt, men nått var det.
Och texten var ju helt underbar enligt mig!!
Hoppas verkligen på att få höra lite mer av henne nu!!

Vet ej om det blir lite One Tree Hill nu eller om det
blir att gå och lägga sig och sova kanske??!
Ska höra med min andra hälft och så hoppas
jag på ett bra svar =)
Vet inte jag är både trött och inte trött =)
Hur det nu går till!!!! =)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

SV: Åh tack för din gulliga kommentar :-) Du har fina killar du med.



Elmers sjukdom heter Langerhans cellhistiocytos. Det är en väldigt ovanlig sjukdom. Inte ens ett barn per år i Sverige föds med den men det är barn i andra åldrar som får diagnosen, ca 10 st får diagnosen per år kan man säga.



Den kan sätta sig vart som helst i kroppen, på vissa barn läker det av sig själv och andra barn behöver cellgifter som behandling. I några enstaka fall är sjkdomen dödlig. Vissa får sjukdomen och efter behandling så kommer den aldrig tillbaka, andra får tillbaka den gång på gång hela tiden.



Så det är väldigt olika.



För Elmer så satte det sig i huden enbart och läkte av sig själv men vi vet ju inte om han får återfall, vart det sätter sig då eller om han behöver cellgifter.



Har skrivit om det här: http://beckahbitch.blogg.se/2010/may/utkast-maj-10-2010.html



Ha det gott. Kram.

2010-05-30 @ 00:46:52
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0