Black out

Ja helt svart är det..Jag kollar på svt1 på ett pogram
 som visar 25 bidrag som sedan ett bidrag bara kan vinna.
Sverige tog sig ju inte vidare dit..Men nu är det så att jag
 har helt och hållet en black out så jag kan inte skriva
vad detta är för pogram =) Haha fy fan vad mesigt men
 orkar inte slå upp någon sida eller nått bara för att
kolla vad det heter. Jag har det ju på tungspettsen
eller vad man brukar säga.
Så nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite chips
och dip för det är ju lördag så lite får man väl unna sig =)
Sedan hoppas jag att det blir någon bra låt
som dyker upp snart......
Alla liknar andra låtar bara än så länge =(
Fast Frankrikes låt tyckte jag var ganska ok!!! =)



Kommentarer
Postat av: Janie

Hejsan! Ja jag såg att jag fått en inbjudan av en tjej jag gjort en design till, men tack ändå :) kram

2010-05-30 @ 00:21:32
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0