Beroende

Nu är jag alvarligt ledsen och upprörd!!!!
Hur fan kan man låta det gå så långt att
man blir så beroende av ett dataspel så
man glömmer bort sitt egna barn??
Sånnt kan väl bara inte hända??

Jag trodde inte att man kunde glöma sitt
egna barn, eller jo om man har en sjukdom
som gör att man glömmer saker och ting.

Men att ett vanligt dataspel,online spel
om att rädda eller hjälpa en flicka kan göra
så att man blir så beroende att man glömmer
bort sitt egna lilla barn där hemma i sin egen
bostad!! Att barnet dessutom bara var 3 månader
när hon dog pga näringsbrist.
Lilla flickan svalt ihjäl och nu har pappan
dömts till 2 års fängelse och mamman hon slipper det
eftersom att hon är GRAVID igen med parets 2.a barn!

Hoppas att hon inte får behålla barnet när det väl fötts.
Hoppas att myndigheterna kommer dit sekunden efter
förlossningen och tar det.För glömmer man sitt första barn
och inte ger mat till den ungen, varför skulle hon då komma
ihåg det andra barnet och ge det barnet mat??!!
Nej lås in hon efter förlossningen vet jag!!!!

Blir så ledsen när jag läser och ser sånnt här.
Hur är det ens möjligt!??


Här är artikeln:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7208995.ab







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen det du skriver. Har själv varit utsatt för samma sak, vilket gör att jag inte klarar som vuxen att nånsin bo i min barndomsstad igen. Jag vet nu att det var dom som mobbades som hade mest problem och många av dom har fortfarande mest problem. För ett barn som mår bra går inte och förstör för andra barn.

2010-05-30 @ 03:26:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: ronja

Jadu det hade den verkligen haha,.

undrar bara hur den kunde höjas så mycket ;O

2010-05-30 @ 09:24:58
URL: http://ronjahs.blogg.se/
Postat av: Karin

Skrämmande !

Hoppas som du att de kommer och plockar ungen så fort den är ute !

2010-05-30 @ 18:39:12
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0