Allmänt

Mitt humör är allmänt på TOPP just nu =) Det känns så skönt i kroppen efter ett pass på gymmet =)
Fast märkte dock idag att jag orkade inte allt som förut. Allt gick mycket tyngre och armarna och benen skakade på slutet, men nej nu jäklar ska jag tam i tusan hålla i det hära.....Jag bara MÅSTE det!!

Nu sover barnen för natten och Marcus spelar online- hockey mot sin chef =)
Får se om han vinner idag med då....

Vi väntar besök av Oscar(Osten) och Alexander(Ekis) så de lär väl bli hockey spelande hela kvällen här skulle jag tro, men det gör inget så länge dom håller tyst så att barnen inte vaknar....

Själv vet jag inte vad jag ska hitta på, antingen blir jag kvar här framför datorn hela kvällen annars blir det väl att jag också spelar nhl10 med killarna =) Den som lever får se!!

Shit jag som hade så mycket att skriva, men nu när jag väl satt mig ner så försvann allt.Nu är det helt tomt uppe i knoppen =)  Får hoppas att jag kommer på det senare då så jag kan sätta mig här igen och skriva ner det fort som attan!!

Nu ska jag kolla vidare och verkligen jobba på mitt minne som allt för ofta sviker mig =(

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0