6 Maj 2010

Dagen är så fin hittills så jag hoppas att detta väder håller i sig hela dagen. Solen värmer så underbart skönt och allt känns så BRA!!
Har lämnat Alexander på dagiset och nu sitter jag här och muppar mig som vanligt, men idag ska jag inte fastna här för det går bara inte.Det finns för mycket som lär hinnas fixas idag.
En vän till oss ska komma hit om en stund och hjälpa mig byta lampan därfram på bilen eftersom att jag inte fattar mycket av sånnt där =) Hoppas han kan det nu bara!!

Sedan lär det handlas och det är mycket som ska handlas kan jag lova, fan känns som man kommer ha en hel affär med sig på resan, men bättre att ha för mycket saker med sig på en längre resa med 2 st små barn, än att ha för lite saker och bara krångla. Så helst vill jag hinna klart med allt innan jag intar sovställing ikväll.För imorgon blir det nog  bara att ta sig upp och fixa till oss och sätta oss i bilen. Vi ska ju åka senast 07.00 så innan det orkar man ju inte precis  packa osv.

Städas skulle det också behövas göras men man får ta en sak i taget, så nu passar jag på att skriva ett inlägg så jag inte behöver gå runt och ha det i huvudet. Visst kommer säkert dyka upp massa saker under dagen som jag vill skriva om, men de får jag skriva om ikväll om det hinns med. Och hinns det inte med så kommer jag nog sätta mig här ändå =)  det brukar liksom bli så för mig!!

Anton har fortfarande lite feber och är lite små grinig. Och igår köpte jag välling men dom har ju fan bara havrevälling ju. och efter att han fått i sig 20 ml efter massa skrik,gråt så spyr han som en gris, så tvätta tvätta tvätta..ja tvättmaskinen är igång nu med!!
Så när marcus kom hem efter 21.00 så for jag till affären och köpte majvälling istället..Tycker det är helt sjukt att det bara finns majs välling eller havrevälling...Vanlig välling då?? jaja anton sov iallafall hela natten igenom  på tom mage och i morse fick han majsvällingen, han drack då 100ml sedan var det kört. Han har då inte spytt än men man ser att han inte tycker om det =/ Hur fan ska man göra?? Han kan ju inte leva på bara ersättningen, det är för lite för han!! Jaja han har varit kinkig och ledsen hela morgonen  och inte alls velat sova trotts jätte trötthet.
Inte vet jag om det är för han är sjuk eller har onte eller kanske hungrig?? snälla låt han bara prata med mig så jag VET!!

Ska försöka ge han gröt senare men vet nog redan nu hur de kommer sluta =/ men man kan ju alltid hoppas!

Ut till förådet lär jag också, eftersom det är en del saker där i från som vi ska ha med oss och sedan tänkte jag försöka få lite ordning där ute.Men som sagt de får ta sin tid och en sak i taget annars lär det bara bli skit av allt!

Ha en kanon bra dag i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0