31 Maj 2010

Hej hopp i värmen!!
Ja det är väl varmt hos er  också??
Här är det sol!!!!Inga moln syns till
så långt ögat kan nå just nu!! Det gillas
verkligen kan jag LOVA!!!!

Alexander är lämnad på dagiset
och jag har satt i gång 1 tvättmaskin
och diskat upp all disk sedan igår.
Anton verkade trött så la han i sin
säng men nu ligger han där mer eller
mindre och sjunger =) Så ska väl
ta mig ner dit och mysa,gosa
och leka med han ett tag.

Marcus är på något läkarbesök,
som jag fick reda på igår kväll att
han skulle på.Vi har en almenacka
men tror ni den blir använd??
Skulle ju underlätta lite om tider
och saker blev uppskriva där så
ma vet lite om man måste planera
något under sommaren.

Jaja inte ska jag haka upp mig på
de inte. Nu ska vi vara glada och
nöjda för det vi har!!  =)

God Morgon på er iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0