27 Maj 2010

God morgon på er!! Och som vanligt så är det mulet idag då. Det är ett sådant där varann dags väder här hos oss. Ena dagen är det strålande sol och nästa dag är det mulet med regn.
Vill mna ha det så?? Nej inte jag iallafall för oftast så går mitt humör ganska mycket på efter vad det är för väder ute.Så ena dagen är man på toppen humör och är jätte glad.Medans nästa dag så mår man piss och känner att man bara skulle vilja krypa under täcket och inte kika fram på hela dagen.

Men man kan ju alltid hoppas på att det blir finare under dagen för på vädret har dom både sagt att det ska regna och på andra ställen har dom sagt att det ska vara sol =) Ja kan dom ta och bestämma sig!? Klart dom har rätt om dom säger både sol och regn.....

Jag har då iallafall varit iväg med Alexander till dagiset och sedan tog jag tag i lite disk när jag kom hem därifrån.
Sen har jag försökt ringa ett viktigt telefon samtal med det sket sig totalt eftersom det verkar som att det inte finns någon abonnent till det nummret =/  Så slutligen fick jag sätta mig och skriva ihop ett långt mail och skicka iväg.Så nu hoppas jag med hela min kropp att mailen hos dom funkar iallafall!!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.Men det finns iallafall massa saker att göra så tråkigt lär man ju inte få iallafall.det finns allt i från att vika tvätten till att tvätta en ny =) Att städa innan hela lägenheten gror igen.Men ja har man 2 st barn och sambon jobbar ganska mycket innan semstern  börjar då hinner man inte med så mycket som man skulle vilja. För städar man när Alexander är hemma då blir det inte så mycket städat eftersom att han plockar fram allt man lägger undan och lite till =) Så det blir nästan att se stökigare ut då!
Visst att försöka hinna med allt innan man hämtar hem Alexander från dagis kan man väl prova, men hur många gånger har jag inte försökt att hinna och man blir bara besviken på sig själv att mna inte alls hinner det man vela.
Och Anton behöver ju sin uppmärksamhet han med =) Ja vilka problem va??

OJ nu ser jag att solen kikar fram lite så hoppas hoppas på sol hela dagen nu då!! =)

Nej jag ska väl kila ner och äta lite frukost sedan får vi se vart jag ska börja någonstans.
Jag hamnar väl här som vanligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0