19 Maj 2010

Idag fick jag äran att ligga kvar och dra mig i sängen och det slutade med att jag somnade om och vaknade inte förens när Marcus skulle åka till jobbet så idag sa vi bara hejdå till varndra.Gud vad tråkig jag lär ha varit men ja man blir väl så när man inte känner sig tipp topp och att det känns lite knas på vissa fronter.Då vill man abra ligga under täcket och bara vara borta för ett tag och det behövdes imorse kan jag lova.
fast då kommer vi dit igen att jag blir ju så flyförbannad på mig själv när jag låter flera timmar bara försvinna så där, så idag känner jag att jag ligger efter i all planering man kan ligga efter i. Har hunnit lagt i en tvätt i tvättmaskinen så förhoppnings vis är den klar när vi kommer hem från dagiset för det är snart dags att knata dit och hämta hem Alexander =)

Vädret är mulet idag fast det är varmt och kvavt ute som tusan så ja varför skulle det inte kunna börja regna och oska nu då...jo vänta och se de gör nog det snart och då vet jag då en som lägger sig under täcket och är livrädd...
Jag hatar verkligen oska med blixt och dunder.Jag får rent av panik när det kör i gång så jag kan ju alltid hoppas på att man slipper det i sommar men då ska det mycket till om de ska gå igenom =)

Den 30 maj är det morsdag också och jag vet inte vad jag vill hitta på åt mor min.Funderade på om man ska bjuda hit dom på middag och bara umgås eller ja jag vet inte.det står helt stilla just nu och det är inge kul för jag vill hitta på en massa ideer och kunna ut föra dom  också!!

Ge mig mer insperation!!!Jag skulle vilja vara som min närmaste vän, jag beundrar henne verkligen!!

nej nu lär jag kila ner och fixa oss så vi kan hämta alexander i tid idag =) Sen får vi se när jag dyker upp här igen, men idag blir det då iallafall!! =)

Ha de göttans gött så länge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är inte alexandra jag ska sminka, det här är ett jobb :) jag har alltså inget att göra med det utom att jag ska sminka ! :D

jag ska höra med emma vad hon tycker är bäst :)

2010-05-19 @ 16:54:40
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är gullig du, men du är ju underbar på dina sätt ! :D jag beundrar dig oxå, det vet du :)

2010-05-19 @ 16:58:08
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0