17 Maj 2010

Nu är tanden borta!!
Hej på er föresten =) Var uppe tidigt imorse och redan 8.15 satt jag och väntade på min tur hos tandläkaren.Och prick 8.20 får jag komma in i ett sånnt där sterilt rum som man verkligen får ont i magen av att gå in.och jag kände hur det blev tyngre att andas och att det kändes som att man hade en stor sten på bröstet.
Men jag överlevde detta och sköterskan tog de kanon lungt med bedövnings sprutan osv osv...tanden lossnade ganska lätt så det blev mer än hälften så billiafre än vad dom hade gett som pris förslag!!! =)

Väl hemma en så dammsög jag av köket,hallen och vårat sov rum och sedan hängde jag upp tvätten som blivit klar!! Sen började bedövningen släppa och det gjorde så ont att jag alvarligt blev yr i bollen. Så ligg läge för mig ocg vips så sov både jag och anton en liten tupplur tillsammans =) Och vaknar av ren panik och kollar på klockan....shit 12,10 där var den dagen borta =( upp försöka få i sig något i mat väg och de gick inte allt för bra kan jag lova, sedan kassta i ordning oss alla 3 för  att sedan ge anton välling i vagnen när vi gick mot dagiset för  klockan 13,00 så var det utvecklingssamtal med alexander och personalen =)
Han fick massa beröm och han är VERKLIGEN jätte POPPIS där, både hos barnen och fröknarna och det känns jätte bra att veta det!! =) så gick där i från en aning gladare och starkare på någotvis!

Sen åkte marcus till jobbet och vi satt oss ute och alexander fick en isglass och han njöt verkligen för idag har vi haft det så där kanon varmt igen och det gillas!!Så imån blir det att klippa gräsmattan för nu är den grön ocg lång!!

Var ute ett bra tag sedan var det en bestämmd pojke som ville kolla på en viss film som vanligt =) Kan ni gissa vilken??

Så de blev lite film mys och anton fick sin välling i sängen mellan oss då också!!! Mys på högnivå!!<3

sen var det kvällsmats dags och nattning av 2 st trötta barn här hemma och runt 20.20 sov båda två och då fixade jag lite inne i köket inför maten som ska göras..och nu såh jag att klockan är över 21.00 och då är det brottom!!Marcus dyker säkert upp inom 10 minuter så ska kila ner och sätta igång maten jag =) för magen kurrar som en spinnade katt här och jag kommer äta fast de gör ont osv för nu är jag HUNGRIG!!!

Får se om jag hinner sätta mig här någe mer senare fast det tvivlar jag på för jag är sugen på att kolla igenom en film med marcus sällskap idag och då blir det så¨sent efter det i så fall..men jaja den som lever får se =)

Ha en kanon trevlig kväll/natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0