15 Maj 2010

Idag är vi inne på dagen som ligger i mitten av MAJ! snart är det juni och ja det står inte på förens det är vinter igen, så nu lär man ta alla chanser man får att vara i solen och nu är solen framme här hos oss!!Det är jätte vramt och solen lyser på för fullt!! Jag som trodde att det skulle regna hela dagen idag med eftersom att det öste ner regn tidigt imorse. Men nej värdergudarna ville annat och det är jag jätte glad för!!

Barnen sover middag nu,dom somnade ganska sent men de står inte på förens dom vaknar.Och då blir det nog att sätta på dom lite mer kläder och sedan kila ut och vara ute i det sköna!!Ja jag såg till och med att gräsmattan är GRÖN nu och inte en sådan där grå/brun äcklig färg längre...Så snart lär man väl fram med gräsklipparen och dona lite =) det är så skönt att se att sommaren står och kanckar på våran dörr snart. Jag hoppas verkligen att vädret vill fortsätta så här nu.

Far min ringde imorse och berättade att han hade lagat allt på Alexanders nya cykel, så nu är det bara att hämta den när vi vill och kan. Hellst hade jag väl hämtat den på en gång för jag vet ju att Alexander vill cykla på den mne idag är vi utan bil för den har Marcus med sig till jobbet eftersom det ej går någon lokaltrafik dit idag =( Men visst överlever vi dagen ändå!! Vi får väl hämta cykeln ikväll eller imorgon istället så får han cykla då!

Ikväll blir det grillat!!Vi har lite kycklingspett som lär grillas idag så det blir våran kvälls mat det =) Och det passade ju bra när det blev så pass fint väder också! Hoppas de håller i sig tills ikväll nu bara =)
Så nu på dagen blir det Taco rester för mig och Alexander...
Nu i skrivandes stund så vaknade Alexander så jag lär kila ner, men får se om jag bloggar mer snart eller om ni får vänta tills ikväll!!

HA de gött i solen så länge!!För ni har väl sol ni med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0