10 Maj 2010

Förlåt för att det är en sådan enormt dålig uppdatering
från min sida just nu.
Men jag är fortfarande lika trött fast att
det blev tidig natt igår och man sovit
någorlunda bra inatt.
Men det kanske han sin förklaring nu!
Marcus kom hem från jobbet och sedan dess
så har han sprungit in och ut från toan
hela dagen och spytt!!
Så japp han har självaste
MAGSJUKAN!!

Jag vill inte åka på att bli sjuk för det
orkar jag verkligen inte.
Har ingen lust  och ork alls för det.
Nej vem har LUST att bli sjuk?
Men just magsjuka, finns det
något värre än det?
Nej tror inte det!

Så nu har jag och Alexander varit uppe
på övervåningen i några timmar.
Alexander har tröttnat ur helt
och jag vet inte längre vad vi ska göra.
Har liksom inte mycket energi idag alls!

>så jag får åter komma senare när barnen
sover för natten så man verkligen kan skriva
utan att bli störd vart annat ord.<

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0