Vinst

Är på topp just nu för Leksand vann idag...dom vann !!!!Fan va gött!! Nu hoppas jag på fler vinster och jag ser fram emot lördagen mer nu =)

Annars då, dagen blev inte riktig så som jag hade tänkt men det blev bra till slut ändå och jag hann med ganska mycket...

OCH NU ÄR DET GJORT!!!! =)

tycker jag har varit duktig denna vecka, först ta steget att låta en person sminka mig!! Och idag så tog jag ett till steg att FÄRGA håret!! Det som jag har skjutit på i flera år...haha

Men ljusbrun blev det som fan inte, blev jävligt mycket mörkare än vad jag ville ha, men men jag lär ju bli van att se detta med =)

Nej nu ska jag kila ner och sova innan mitt huvud och min hals tar självmord...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt in ett kort, jag vill ju se ! :D

2010-03-24 @ 07:51:18
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0