Vinst

Tack tack tack, vilken match!!! Och 3 poäng fick vi  med =) Sista minutrarna i 3.e perioden ska vi inte prata om, jag tror många leksingar höll andan då =) Men på en gång slutsignalen kom så kom också lättnaden!!!! Så tack vårat blåvita lag!!! Nu är det bara att pussta ut och hämta rösten tills måndagens match, då rögle kommer på besök!

Aik ja vad ska man säga om dom?? Vad har dom för fans??Eftersom den blev en SKANDAL på deras match hemma sist nu så hade det förberetts med extra många vakter och poliser i ejendals idag. Och eftersom dom inte ens hade en liten chans till att ta sig till leksands supportrarna eller dylikt så är dom så JÄVLA desperata att SLÅSS Så dom börjar gå på varandra..Ja dom började bråka och slå varandra i deras egna klack!!haha hur funtade får man vara??


Nu ska jag bara kolla lite på tidningar och andra grejer sedan blir det sängen för min del för min mun den gäspar hela tiden just nu =) Och ögonen vill heller vara stängda än öppna! =/

Men det kommer en dag imorgon också och vad det bjuds på då det vet jag inte riktigt ännu, men det lär ju visa sig! Ha en siper bra natt!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0