Sol Sol Sol

Solen skiner så fint och jag blir så
glad när jag ser hur mycket det verkligen
droppar ner från taket just nu!!!
Kollade på termometern i köket och
vi har faktist hela 9 grader varmt i
solen på framsidan!!!=)
Kanske är änteligen våren på väg!

Nu ska jag klä på Anton lite kläder och
packa ner han i vagnen.
Sedan tar vi en liten promenix och hämtar
hem skitungen Alexander från dagiset!!

Städningen får bli imorgon istället eftersom
jag valde att njuta lite av solen idag istället!
Det behövde jag kan jag lova.
Och att städa med Alexander hemma ja det
ger jag upp på en gång =)

Så lär väl sätta lite fart nu om jag ska
hinna hämta min skitunge innan 14.00!
Hann då tvätta  2st maskiner med tvätt idag
diska all disk sen igår. så lite blev då gjort!

Får se vad som händer senare men det blir då
pannkaka till middag eftersom mjölken kommer
bli gammal annars =)

Ha en underbart,strålande dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0