Kanpanj!!

Som jag tidigare skrev så är jag med i buzzador, där man har möjligheterna att prova på produkter innan dom kommit ut på marknaden,sedan ska man rapportera in vad man tyckte om saken/sakerna osv osv. Och nu är jag med i en kanpanj som gäller DOVE och jag har också fått små provflaskor för att dela ut bland vänner och bekanta för att även höra deras åsikter om kanpanjen!!!

Så är det någon mer som vill ha en flaska och prova på, ni får även  lite rabatt som ni skulle vilja köpa en flaska sedan!!Helt gratis är det att få en sådan flaska från mig!!det enda jag vill är att få höra just vad ni tyckte om produkten!!! Någon som känner sig frivillig för har en del flaskor kvar!!

Här är lite bilder som är tagna så ser ni vad det är för flaskoro ch vad det är för produkt!!


Så här kom det i paketet...

Den stora flaskan är min och dom små delar jag ut!!

Är ett häfte med information om produkten och människans hud.Denna får ni
ta del av när ni får produkten.

Så delar jag även ut dessa kuponger med info och rabatt!!



Så känner du dig träffasd att just du vill prova på detta, ja varsegod!!!


Kommentarer
Postat av: jannike

Ja de blev jag och så angav jag dej som tipsare;) För du skrev om de i något annat inlägg och då va ditt buzz namn typ holen666 va? För de skrev jag:)

2010-03-08 @ 09:35:58
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0