ingen

Nej nej nej, det blev ingen bio för oss idag...När svärmor och emil hade kommit så åkte vi strax innan kl.18 eftersom bion skulle börja 18.30 vad vi hört..men väl framme så hade dne redan börjat, den började kl.18.00 istället =(  så nu blir det bio imorgon klockan 18.00 istället. Och på eftermiddagen innan de så ska jag och träna,så de känns skönt...Kör nog lite träning här hemma på dagen åxå, alltså STÄDNING!!!haha de stog i någon tidning att städning är det effektivaste träningen man kan göra!!kanske ska man stor städa varje dag?? =)

Erica frågade om jag ville sitta modell för henne i studion imorgon, men kan ej då ju. Så hoppas på att kunna fixa barnvakt en annan dag denna vecka, så får man sitta där med den underbaraste människan i några timmar. Och få den stora ären att bli ompysslad och fixad av henne. Då får man nog garanterat känna sig fin!! Någon som är villig att vara barnvakt?? =)

Nej nu ska jag bara avsluta allt jag håller på med på datorn sedan blir det sängen för min del, marcus kilade ner nyss han...och inte är de kul att sitta själv i mörkret eller..Sedan ska vi upp tidigt imån hela familjen..Marcus tog ju åt sig extra jobb imån så han tar bilen eftersom han börjar så tidigt.Och eftersom han börjar tidigt så lär jag ha anton med till dagiset och då är det 2 st barn som ska ha mätta magar och klara med allt innan 8.45...


så god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh hoppas du kan komma och sitta modell någon dag, så vi hinner träffas lite i våran fullspäckade vardag !

2010-03-15 @ 21:43:55
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0