Håret

Slänger in bilderna på håret under och efter färgningen.



Här är det innan


Den röda färgen i eftersom att man måste färga blont hår rött innan
 man har i brunt annars blir det grå/grönt =)


Den bruna färgen i och ur tvättad


KLART!!Med ljusa slingor i!! och torkat...

Så nu mera är jag brunett med lite ljusa slingor i med lite rödnyans i =)
Dock blev jag helt förtvivlad när jag såg hur jävla MÖRKT det blev, inte alls
den ljusbruna färg jag hade tänkt mig.Men men jag vänjer väl mig någon gång.

Ett kort från idag och skratta om ni vill det =)


Här är ett kort från imorse,har då varit vaken sedan klockan 06.30 när kortet togs
var klockan 09.30! Här ser man det bruna slita håret och mitt röda ansikte som är lika torrt som ett sandpapper!
Och hängande påsar underögonen.En sönder snyten näsa... Ja välkommen till mitt LIV!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

färgen går nog ur lite om ett tag, det gjorde mitt iaf :). men det ser fint ut :). och du, har du peelat ansiktet nu ? :P

2010-03-25 @ 14:45:55
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0