8 Mars 2010

Idag är det kvinno dagen fick jag precis reda på.haha ja där ser man hur lite jag vet =) Men vad är det för speciellet med denna dag då?? Ja jag märker då ingen skillnad!! Har nog aldrig gjort det heller så det är nog därför jag inte lagt märkde till denna dag varje år...

Nu ligger Anton och kollar på tv, ja han älskar att ligga på sitt täcke under tvn och kolla på alla fina färger som flushar runt där på runtan=) lite viftande med både armar och ben blir det också!!

Idag har vi inget alls planerat, så de blir nog en lugn dag här.Trisst tycker jag! Jag brukar oftast börja funder och tänka så mycket när det är långtråkit och det vill jag inte. Så får se om jag kanske kan hitta på nått skoj idag ändå, man kan ju alltid hoppas!! =)

Har då tvättmaskinen i full gång där nere och innan den är klar så ska det vikas tvätt och läggas in i alla skåpen. Sedan blir det nog lite mer att tvätta efter det också.haha ja här går det ju minst 1 tvättmaskin per dag. Hur kan man få så jäklans mycket tvätt?? Ja sedan tänkte jag fortsätta diska av restan av disken som är kvar att diska där nere. Sedan hade jag tänkt försöka hinna städa lite innan det är dags att hämta hem Alexander från dagiset. Och just nu i skrivandes stund så har jag 3 timmar på mig att hinna allt. Och där i mellans ka det även räknas med att Anton ska ha mat, jag ska ha mat,Anton ska sova middag och att få han och somna ibland kan ta sin tid. Men ja jag får väl försöka fixa sådana där superkrafter idag, ja sånna som typ gör att man har 10 armar och ben!! =)

Har även varit duktig att lagt ut lite annonser på tradera, eftersom vi ska sälja våran dator och då behöver vi inte lilla tvn som vi haft till dataskärm heller så det blev 2 st annonser just nu!!fast de kunde blivit mer om jag kunnat ta mig ut till förådet och rensat ut all skit som ej används och bara tar plats. Men jag har väl en sambo som håller hårt i allt och vågar fan aldrig släppa taget om sakerna. Men hur kul är det att man inte ens kan slå sig in  där ute i förådet längre bara för att det är så mycket skit saker som ligger ivägen =/

Nej jag lär väl sätta lite fart om jag ska hinna mist hälften iallafall. Men jag får väl försöka dyka upp här senare igen =)  Ha en kanon bra dag allesammans!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0