28 Mars 2010

Först ska jag skriva Grattis till mina 2 kusniner som fyller år idag. Hampus som blir 11 år och Lucas som blir 2 år idag. Så stort Grattis till er!!

Nu ska jag ta mig ner och försöka få Alexander att sova middag.Vem kom på den dumma ideen att vrida om klockan??De blir helt fel för barnen ju =( Anton vill inte sova och Alexander vill absolut inte sova så detta kommer bli en grinig dag..Så välkommna till GRINIG AB!!! Och mitt humör är ju inte på topp precis, allt känns så nere och fel.Kan bara inte sätta fingret på vad det är som är felet. Kanske har de gått för långt ändå och min kropp vet det men inte jag??humm ja de är de enda jag kan komma på just nu =/ Jaja de lär ju visa sig framöver. Idag har jag inte mycket ork, känns som jag bara skulle kunna lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och bara vara borta för dagen.

Tror de är fler som är griniga i detta hushåll idag och det gör inte saken bättre precis, men så här är det väl alltid. Jaja orkar fan inte skriva mer just nu heller så skriver väl mer senare om jag orkar och har lust just då, för just nu känner jag att det abra blir negatibt och de kommer sluta som pannkaka alltihop!

Så åter kommer senare med det jag skulle skriva om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0