24 Mars 2010

Jag har helt och hållet glömmt att skriva
blogg idag =/ har setat här i 2 st omgångar,
och nu slog det mig att jag inte skrivit något
på hela dagen eftersom att jag bara skjutit
upp det som vanligt!!!

Dagen har flytit på som vanligt och
det är tur att man iallafall hinner andas
på dagarna innan natten kommer =)
Ja jag tycker det går alldelses för fort.
Inte många dagar kvar sedan blir Anton 5 månader!
Va fan var det inte nyss vi var på
väg in till förkossningen??!! =/
Tiden skrämmer mig en hel del.
Är det för att man vet att man blir äldre
för varje dag som går eller vad är
det som är så skrämmande??
Ja det har jag inget svar på!!

Jag ska lägga ut lite bilder från
färgningen av mitt hår, men det
får bli imorgon för nu tänkte jag
besöka toan och fixa mig för natten.
Sedan tänkte jag försöka mig på ett
svanhopp rakt ner under täcket =)

Men imorgon ska jag försöka ta tag i bloggandet
första gången jag sitter vid datorn!
Får se om jag kommer ihåg det imån nu då.
Minnet mitt sviker så otroligt mycket ibland.

nej ska väl kila iväg innan klockan blir allt för
mycket för mig!!

GOD NATT!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0