21 Mars 2010

Vad fan gör jag uppe nu?? Ja ni det vet jag inte ens själv..så ska bara skriva av mg lite snabbt här och sedan blir det bums i sängen för min del, eftersom jag ska upp med Alexander till dagiset i morgon och sedan efter det så ska jag försöka pilla i mig lite frukost.Sen då jo de ni!!då ska jag få den äran att sitta modell åt Erica.Ojoj vad ska jag göra??Jag som inte haft smink på mig sen typ år 2006 och då var det bara mascara.Det var innan jag träffade Marcus alltså 2002 som jag senast sminkade mig varje dag och ja det var fjortis sminkning!!haha Men imorgon kan det väl bara bli fint?? Eftersom Erica ska göra det, har hon någon gång misslyckats?? nej det har hon fasiken inte och snart är hon klar med sin utbildning åxå!! =)

Jag ska ta med mig kameran så att Erica kan ta ett kort så jag har bild bevis att jag haft smink på mig!! =) Jag kan fan erkänna att jag verkligen är nervös, hehe ja jag är NERVÖS!!

Jag ska färga håret åxå har jag bestämmt mig för!!Fan vad jag ska förändras!!Jag som left med mitt blonda hår hela livet förutom 1 jävla år som jag hade lila, hur fan kunde jag färga det LILA???


Men vilken färg ska jag ha nu då?? vad tycker ni??

Idag provade vi mangopuree för första gången och det gillades det med =) Fast Alexander som alltid ska vara med och smaka på allt, ja han var skeptisk mot den nya smaken =) Gjorde en rolig min som jag ångrar att jag inte hann med att ta kort på!!

 NEj nu ropar sängen mitt namn igen och imorgon ska jag försöka skriva lite tidigare än vid denna tid, för när man är så här trött så vill verkligen inte fingrarna som jag vill =/ och det blir typ bara pannkaka av det hela!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0