20 Mars 2010

Idag har det varit fullt upp eller rättare sagt så tycker jag att denna dag gick otroligt fort,ja fortare än vad de brukar göra. Skulle städa idag och då tog jag självklart min lilla städnisse till hjälp här hemma, men han vet dock inte hur man städar utan det blir bara att se värre ut!!Så våran lilla toalett tog oss hela 4 timmar att städa!! och sedan när Marcus kom hem nu på kvällen så skyndade jag mig att  dammsuga och moppa golven i Alexanders rum och vårat sovrum. Tog även dammsugaren och tog bort det värsta i hallen, så imån är det bara köket och övervången kvar!! =)
alexander har inte varit matsugen på hela dagen så får hoppas han inte vaknar i natt och är vrålhungrig.Imorse vägrade han äta allt jag bjöd på och sedan till middag så satt han bara och kasstade maten på golvet och hade kväljningar.Och lika så nu på kvällen så satt han och fjantade med maten och hade kväljningar.Och bara man nämner smörgås eller nått annat så skriker han NEJ!!


I 2 dagar nu så har jag haft håret i 2 st flätor =) känner mig som en riktig PIGA, en sånn där som sitter och mjölkar kossorna för hand och städar och donar hela dagarna...hehe ja så känner jag mig och inte blir det bättre av att jag ser ut som en sådan åxå med dessa flätor...haha
men jag måste ha håret på nått annat vis än i en boll mitt på huvudet eller bara uppsatt i en knut, för det har blivit så slitet att jag knappt får ut det!! Och ja jag har nog bestämmt mig för att färga håret, nått lär jag ju göra.Men vilken färg ska jag ha då?? vad fan passar jag i?? humm ja inte lila igen iallafall!! =)


Ska skynda mig att skriva klart nu för att sedan bara slänga mig i sängen och hoppas på att man får sova i natt iallafall!! För nu har det varit flera dryga,tråkiga nättter och det känns kan jag lova. Är verkligen super trött och orken finns inte längre kvar i mina armar, armarna är liksom så slut att det känns som om jag hade tränat dom  i flera dygn i sträck utan vilopaus i mellan..... jag hoppas på en piggare och allert Linda imorgon så att vi fixar dagen bra utan problem. haha ja jag vet önske tänkande på högstanivå!Men man kan väl få drömma sig bort lite ??


Idag fick Anton prova gröt för första gången och det gillades starkt från hans sida kan jag lova!! det mumsades bra mycket och han orkade knappt nån ersättning efter det..haha  Kul att han vill prova på sakerna iallafall, drygt om man hade vägrat allt.Just nu är det ju bara potatis/majs som han VÄGRAR!!

Riktigt härligt väder hade vi idag också men tyvärr så hann jag ej ut idag.Och jag hoppas på samma väder imån också för att man såg verkligen hur mycket all snö bara försvann mer och mer!! Så snälla fortsätt så här nu!! =)

Nej får skriva imorgon istället för nu tappar jag bort tangenterna åxå!!God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

köp en sån där från loreal, med både färg och slingor i :) finns hur många olika färger som helst :D brukar bli riktigt bra med de färgerna oxå. säg till om du vill ha hjälp :)

2010-03-21 @ 10:54:50
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0