2 Mars 2010

Varför sätter jag mig alltid här när jag vet att jag inte har tid till det?? Och som vanligt så kommer jag bara stress skriva hälften av det jag hade tänkt, ahha jaja de lär väl vara den ful ovana som man nog aldrig kommer bli av med.

Stort Grattis till Sandra, Marcus lilla syster,Barnens faster och min svägerska på hennes 14 årsdag!!
Hoppas hon får en trevlig dag, fin blev den då med sol och allt =)

Har lämnat Alexander på dagiset i morse och efter det så skottade jag gården och utfarten vid garaget så man kommer ut med bilen =)
Sedan har jag skjusat mamma och lillebror till buss stationen för att dom ska iväg och åka lite båt nu under lovet. Så önskar dom en trevlig resa!!

Själv är man peppad till 1000 och jag känner mig glad, känner mig liksom lite bättre på något vis. Kanske har jag fått alla min energi jag vela ha!! =)
Igår kom det 2 st paket från ellos med massa kläder i, så det blev att prova kläder igår kväll och nu har jag lite nytt att sätta på mig =) Typ vanliga linnen bara för det är sånnt jag lever i just nu..haha
Det klädesplagget som får mest +++++ från mig det är den otroligt sköna sport-bhn som gick i vit färg pga att den svarta var slut. Kanon skön och dom höll verkligen fast babiantuttarna=) Ja efter att ha ammat 2 st barn så har då jag iallafall fått 2 st babbiantuttar som HÄNGER ner till knäskålarna, det är liksom som  2 st påsar bara =) Tänk om man kunde piffa till dom lite!!!

Nej nu ska jag ´ner och lägga Anton för att sova middag, för han har precis ätit och rapat. sedan ska jag och Marcus ta lite käk också innan han ska åka till jobbet och jag och Anton gå och hämta Alexander på dagiset.

får se sen vad som händer idag, hoppas något händer iallafall annars komme jag bli ¨så där knäpp igen.

Skriver mer senare ikväll när jag lagt barnen för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0