19 Mars 2010

Febern har gått ner lite iallafall så nu har jag endast 37,9!! Men kroppen känns helt utslagen och jag har inte kunnat äta ännu för halsen är dubbelt så värre idag =( Men ska ner nu och ta lite c-vitaminer och försöka pilla i mig nått i matväg iallafall....

Alexander har fortfarande hosta så han spydde upp maten idag med eftersom han hostade så mycket.Hoppas det vill ge sig snart för orkar inte hålla på så här hela dagen.Jag har inge krafter kvar!

Marcus han jobbar tills ikväll så han ser man väl inte förens efter 19.00 någon gång =/

Vet inte vart jag ska börja, kroppen sviker men det måste städas idag, så jag får bita mig i läppen  och köra ett race här hemma.

Snart vaknar nog barnen också för dom har ju sovit u ca. 1 timme snart =) de har varit lungt och skönt kan jag lova, och jag har halv sovit här i fåtöljen =) haha

nej skriver mer sen när jag är lite klarare i huvudet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0