18 Mars 2010

Dagen började bra. Lämnade Alexander på dagiset som vanligt och for hem hit och föröskte få tag på läkaren som ska undersöka/kolla på Anton ang hans huvud nu i slutet av denna månad. Tänkte höra om vi verkligen måste komma dit nu eftersom att det är MYCKET bättre!! Men det är verkligen omöjligt att få tag på dom så ska prova imån igen. Sedan kom svärmor hit och underhöll Anton medans jag for till gymmet och svettades lite!! Efter det så kom jag hem och gav Anton lite mat och svärmor åkte iväg. TACK för hjälpen idag!! Sen klädde vi på oss och fixade till oss lite sedan tog vi bilen till stan och hämtade upp Erica efter att hon slutat för dagen!! For hem hit och drack lite te och snackade en massa. Fick tyvärr sticka till dagiset mitt i allt och hämta hem Alexander. Så kändes som det blev väldigt kort tid att träffas idag.Men den lilla tiden var verkligen guld värd!! Ja rica betyder så jävla mycket för mig!!!<3 

Efter att Erica åkt hem så började jag diska och små fixa lite medans Alexander verkligen bad om att få hjälpa till.Så ja han fick diska han med så tack för hjälpen lilla gubben =)
Fick sedan lite mer besök, det var barnens mormor,morfar och morbror som hasde varit ut och handlat lite och kom förbi här eftersom jag skulle hjälpa dom med lite överföringar via datorn =)
Så det bjöds på lite fika och det blev lite små snack och barnen lekte på.

Sen blev det lungnet själv här hemma så fick försöka hålla Alexander vaken genom att visa han hur man ska städa  hans rum!! haha och det gick ju som vanlig si så där, eftersom att han river fram precis allt jag lägger undan =) hehe så nja städat är det väl inte.

Alexander somnade som en klubbad säl redan vid 19.45 och då var det bara att börja nästa blöjbyte,pjamasbyte och kvällstvätt =) och sedan fick anton lite kvälls mat och han somnade 20.20 efter att han spydde ner halva sig efter en STOR rap!!!

Jag satt mig vid köks bordet och ANDADES!!! För i morse när jag vaknade tyckte jag att jag var lite täppt i näsan men jag sket i det. Efter gymmet så blev kroppen svag!! Flera gånger under dagen så har jag fått hjärtklappning så emellan åt har jag fasiken trott att jag skulle dö...en vända så värkte det i hela kroppåen och  man kände hur allt pulserade..... Sedan kom huvudvärken och kroppsvärken.
Svimmfärdigheten har varit med hela dagen =(  Så tog tempen innan jag tog ett bad nu på kvällen och ja 38,4 graders feber..nej nej nej..skjut mig levande!!! Hur fan ska det gå imån i så fall. Så nu är magen mätt och  värktabletterna svalda i en hals som ger upp snart!! Hoppas på ett mirakel i natt så att feber,hals ont,huvud ont och kropps ont är borta imån när jag vaknar. Jag hoppas givetvis på en bar natts sömn åxå!!

Ska väl krypa ner i sängen om en stund och bara låssas DÖ.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0