13 Mars 2010

Idag var Alexander riktigt morgonpigg,redan vid 6-tiden ville han upp och leka. Så nu har han nyss fått lite mellanmål och nu inväntar vi barnens mormor och morfar.Dom skulle kika förbi här efter dom hade varit till barnenshus och gjort lite ärenden. Och när dom kommer så är det jag som sticker till gymmet och kör gärnet!!=) skönt skönt...sedan ska jag försöka hinna in  på affären och handla lite tills ikväll åxå. Ska nog passa på medans jag har deras bil eftersom marcus har våran till ludvika idag.

Sen följer vi nog med upp till Amsberg och är där under dagen så att Alexander får leka av sig lite med Erik och rillo. Vara ute lite i snön och bli lite småsvettig =) eller nja han blir ju jäklit svettig för han är tokig i snön.Om ´han kunnat så hade han nog dykt och simmat i snön åxå!!

Ja ikväll blir det myskväll med älsklingen framför melodifestivalen. Jag håller på Fakir jag!!Jag blir glad av att se och höra hans låt!!så blir nog en bra kväll får vi hoppas.

Nu börjar Alexander tröttna ur här hemma så han får nog sova tidig middag verkar de som, det är GRINIGT AB här!!! Och sen ligger Anton och "pratar" för fullt och skrattar....ja DAG och NATT det är var dom är....

Hur kan 2 st syskon som är gjort av samma kött och blod vara så OLIKA varandra???

Får skriva lite mer senare ikväll eller något för nu kom Alexander och ville mysa i mitt knä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0