1 Mars 2010

Måndag och ny vecka.Och då blir det ju nya tag med massa nya utmaningar!! Oj ja det är ju ny månad också, vi är nu redan inne i Mars och nu hoppas jag att våren kan komma och knacka på dörren fort som tusan så man får lite livsglädje i det hela. Man går bara runt och är deppig och nere för att det är sånnt förbaskat piss väder ute =( Får ju abra skotta skotta skotta ja och återskotta. Visst lite träning för armarna är väl inget att klaga på men då går jag hälllre till gymmet och fixar träningen där istället.
Tänk om man kunde få lite miljoner, då skulle jag ta min familj och sticka till ett varmare land, ja så förbaskat trött på detta är jag.

Sitter här och försöker samla lite energi att leva denna dag på, för imorse gick det inte alls bra, nej denna dag började som ett helvete. Så all must och lust flög ur mig på en gång och jag klarar inte denna dag utan energi och ork.

Kan börja med att berätta att igår när jag hade 3 barn här hemma och allt flöt faktist på ganska bra, ja då fick jag ett ryck och dammsög och skurade golven i hela lägenheten!!!Det blev skinade rent och luktade gott!!Jag blev glad inombords för jag kände mig duktig.Det enda jag misslyckades med det var att få i Anton lite av Potatis/majs purén!!!Han bara spottade,fräste och till sist fick han kväljningar.Stackarn!!!!=/
Fick till och med be Marcus säga att jag varit duktig när han kom hem, för jag var bara tvungen att få höra det. För just nu känns det som att man bara får höra hur dålig man är. Man får aldrig höra något bra inte.Det tär på en så himmla mycket kan jag lova, man känner sig helt missbildad. Det verkade som att Marcus inte ens märkte att det var nystädat så kanske inte gjorde det så bra ändå ??

Jaja imorse då, jo först vid köksbordet så tippar Alexander ut sit glas med apelsinjuice så det rann över bord,stolar och golv. Tiden var pressad så tänkte att jag fick skynda mig att ta upp det värsta då och sedan skura golv när vi lämnat han på dagis. Någon minut senare tippar han ut ett glas till fast åt andra hållet så hela köket är va kladd nu.Man fastnar om man går in där. Sedan satt jag mig och gav Anton välling innan vi skulle gå.Vad gör inte han när vi ska rapa och göra oss klara?? jo han spyr ner både mig och sig själv =( byta kläder och stressa stressa!! Klockan var ju nästan 9 vid det laget och alexander skulle typ vara på dagis just DÅ!!Kasstade på barnen kläder och ytterkläder, slängde i dom i vagnen och ser till min fasa att hela jävla vagnen är kladdig av något vitt. Den är vitfläckig, våran fina vagn!!Va fan har hännt?? Likaså båda skötväskorna som är svarta ja dom hade vita stänk överallt. ser ner på golvet, ja massa kladd på golvet som var så fint igår och mattorna skitiga och kladdiga...ja ännu en gång så frågar jag mig själv.Vad har hännt?? Fan vad meningslöst att städa känns det som, får det vara rent i ens någon timme?? nej jag tror inte det.
Jaja  drog iväg i världens fart med vagnen och tro det eller ej men de där jävla plogarna har ju plogat upp vallar och högar mitt på gångvägen så ja hur fasiken får man över en tung syskon vagn med 2 st barn i. Jo en snäll farbror hjälper mig över 2 st berg, men sedan viker han av och jag atckar för hjälpen. Kommer fram till dagiset 9.15 så hann precis in dit innan barnet som ej kommit blir utan mat. Ja man måste ha lämnat barnet innan 9.15 för att de ska få mat där under dagen. Svettig som en jag vet inte vad och flåset uppe på 100....ja en liten träning för mig i morse =)

Så nu ska jag väl ner och greppa tag i dammsugaren och moppen för det lär ju skuras golv som bara den!! Men ser inte fra emot det..


Hur fasiken kan man älska sina barn så mycket fast dom håller på så här?? Hur bråkiga,stimmiga,gnälliga och odrägliga dom än är så älskar man ju sina barn så enormt mycket. Jag älskar då våra pojkar så ini bombens mycket, kärleken går inte att förklaras med ord!!

Nej nu lär jag ta och fixa till det lite där nere.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0